بچه جذابا

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

ﻣﺎ بچه جذابا       

 اعـــﺼـــﺎﺏ : ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ

لــــﺠﺒـﺎﺯ : ﺑﻠﻪ ﻫﺴــﺘﯿـﻢ         

غـــﺮﻭﺭ : ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﺩ          

 اﻋﺘﻤﺎﺩ ﺏ ﻧﻔﺲ : ﺯﯾـــــﺎﺩ         

سرﺳﺨﺖ : ﻭﺣﺸﺘﻨـــــﺎﮎ         

ﺧﻮﻧﮕﺮﻡ : ﺷدیدا         

مﻬﺮﺑــﻮﻥ : ﺑﺴﯿـــــــــﺎﺭ         

زﯾﺒﺎ :  اوووووووووووووف         

به خوشگل بودنمون افتخار میکنیم بعـــله...

ترو خدا  جذابا کپی...

منم مجبور شدم بخدا!!!

نمیخواستم ریا بشه قسمم دادن...:D

البته من غلت میکنم جذاب باشم همین جوریشم هرروز یه نفر میاد میگه عاشقتم خخخخخ

دیگه بخوام جذاب باشم واویلا میشه

از این ببعد نمیگم نظر بزارین 

میخوام به ورژن بریم بالاتر از این ببعد میگم کامنت فراموش نشودچشمکزبان درازیخنده



نظرات شما عزیزان:

بچه بد
ساعت16:42---2 شهريور 1393
من کپی میکنم
پاسخ: ;کپی کن کپی کن ابرین البته با ذکر منبع خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 31 مرداد 1393 ساعـت 1:12 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |